چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای دریافت کم خونی و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی یکی از علائم شایع نارسایی کلیه است و بسیاری از بیماران آن را تجربه، پس چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای دریافت کم خونی و نحوه درمان آن؟ به امید مطالب زیر می تواند به شما کمک کند می دانم در مورد آن روشن تر است.

چرا بیمار نارسایی کلیه آسان است برای دریافت کم خونی؟

کلیه های سالم تولید اریتروپویتین هورمون است که باعث تحریک مغز استخوان به سلول های قرمز خون حمل اکسیژن. همانطور که کلیه شکست، آنها تولید اریتروپویتین کمتر، منجر به کاهش تولید سلول های قرمز خون به جای فروپاشی طبیعی سلول های قرمز خون قدیمی. به عنوان یک نتیجه، خون حمل هموگلوبین کمتر، یک بیماری شناخته شده به عنوان کم خونی.

علائم و نشانه های نارسایی کلیه چیست؟

احساس خستگی و / یا ضعیف

مشکلات حافظه

مشکل در تمرکز

سرگیجه

فشار خون کم یا پایین

اگر شما کسی که درد و رنج کم خونی هستند امیدوارم که شما می توانید آن را درمان، زودتر شما می توانید از آن خلاص شوید زودتر شما می توانید زندگی با کیفیت لذت ببرید.

چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه؟

نگاهی به برخی از تونیک خون و ایجاد یک رژیم غذایی مناسب، هر دو آنها را می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. اما اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از آن شما را مجبور به تعمیر کلیه های آسیب دیده است که علت اصلی کم خونی در نارسایی کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی می تواند کلیه های آسیب دیده به سرعت و به طور موثر تعمیر، با توجه به اثر قابل توجه آن و کمی عوارض جانبی، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است. با کمک این درمان، علائم cuased اختلال کلیوی را می توان تا حد زیادی برطرف شده است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-symptoms/1487.html





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، کم خونی در نارسایی کلیه، چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: